
Our Blog
Marka Değerleme Yöntemlerinden Hangisi Sizin İçin Doğru?
Marka değerleme, işinizi daha iyi tanımak, doğru adımlar atmak ve markanızın gerçek gücünü görmek için çok önemli bir süreçtir. Her marka için tek bir yöntem yoktur; doğru yöntemi seçmek, markanızın en doğru ...
Marka ve Patent Başvurusunda Sık Yapılan Hatalar ve Çözümleri
Marka veya patent başvurusu yaparken herkesin aklında tek bir hedef vardır; başvurunun kabul edilmesi ve hayallerin resmen korunması fakat farkında olmadan yapılan küçük hatalar, bu süreci zora sokabilir. Bu hataları baştan bilmek ...
Marka ve Patent Ofisleri ile Tescil Süreci Nasıl İlerler?
Marka ve patent tescil süreci ilk bakışta karmaşık ve yorucu gibi hissettirebilir fakat profesyonel bir marka ve patent ofisiyle çalışarak, sürecin çok daha kolay ve hızlı ilerlemesini sağlayabilirsiniz. Çünkü marka ve patent ...
TürkPatent’ten Tebligat Gelince İlk Düşünce “Şimdi Ne Yapmalıyım?
TürkPatent’ten bir tebligat aldığınızda, ilk tepkiniz şaşkınlık veya endişe olabilir. Marka başvurusuyla ilgili bir sorun mu var yoksa başvuru başka bir sebepten mi duraksadı? gibi sorular aklınızı kurcalayacaktır. Bu gibi durumlarda, doğru ...
Marka İtirazlarına Karşı Etkili Stratejiler
Marka başvurunuz sırasında itirazlarla karşılaşmak can sıkıcı olabilir. Uzun uğraşlarla oluşturduğunuz markanın tescil sürecinde takılması, motivasyonunuzu düşürse de doğru adımlarla bu süreci başarıyla yönetebilirsiniz. İyi bir stratejiyle marka itirazlarını aşmak hem bugün ...
Bir Ürün, Binlerce Hikâye: Kültürünüzü Coğrafi İşaretlerle Geleceğe Taşıyın
Bir ürün düşünün; ait olduğu bölgenin doğasını, tarihini ve kültürel mirasını içinde barındırıyor. Yüzyıllardır aynı topraklarda yetişmiş veya aynı yöntemle üretilmiş bu ürünler, aslında bir toplumun izlerini taşırlar. İşte coğrafi işaretler tam ...
Marka Reddi Neden Kayıp Olarak Görülmemeli?
Marka başvurunuz reddedildiğinde, ilk hissettiğiniz şey büyük bir hayal kırıklığı olabilir. Emek verdiğiniz, özenle oluşturduğunuz bir markanın reddedilmesi motivasyon kırıcı görünse de aslında bu durumu bir kayıp olarak görmek yerine yeni fırsatlar ...
Markanızın Değeri Tahmin Ettiğinizden Daha Fazla Olabilir
Birçok işletme, markalarının sadece satış rakamlarıyla değer kazandığını düşünür. Gerçek şu ki, markanızın değeri düşündüğünüzden çok daha büyük olabilir. Marka değeri, ürün ve hizmetler sağlayarak elde edilen ciro ile doğrudan ilişkilidir. Karlılık ...
Marka ve Patent Sürecinde Risk Almayın: Marka ve Patent Vekili ile Çalışmak Neden Kritik Bir Adım?
Marka ve patent süreçleri, işletmenizin geleceğini garanti altına almak için son derece önemli adımlardır. Ancak bu süreçlerde yapılan hatalar, sadece markanızın reddedilmesine yol açmakla kalmaz, aynı zamanda büyüme fırsatlarını kaçırmanıza da neden ...